משרד עורך דין פשיטות רגל


זקוקים לסיוע משפטי של משרד עורך דין פשיטות רגל? אתם בדיוק במקום הנכון!

אם אתם נכנסתם לתהליך של פשיטת רגל (חדלות פירעון ושיקום כלכלי) ואתם לא יודעים איך להתמודד עם התהליך הבירוקרטי הסבוך בו אתם נמצאים, מומלץ לכם לפנות לעורך דין ד”ר אייל כהן הנחשב לאחד מעורכי דין הטובים ביותר בישראל בתחום פשיטות הרגל. עורך דין ד”ר אייל כהן מביא אתו ניסיון של ניהול מאות תיקים בתחום חדלות פירעון ושיקום כלכלי והוא אף כתב על הנושא ספר חשוב המספק מידע רב בנוגע למגבלות בתקופה של חדלות פירעון.

תביעות נגד בנקים במצבים של פשיטות רגל

יש לכם חוב לאחד הבנקים בישראל? באמצעות עו”ד לדיני פשיטות רגל ד”ר אייל כהן, תוכלו לנסח כתב תביעה מסודר ואמין המכיל את כל החומר הרלוונטי למקרה שלכם. ניסוח כתב התביעה עם עו”ד לדיני פשיטות רגל מקצועי ומנוסה הוא קריטי על מנת להביא להצלחה בתביעה מול אחד הגופים החזקים במשק. גם אם אתם חושבים שאין לכם שום סיכוי מול הבנק מולו יש לכם חוב כספי, כדאי שתדעו שעם הליווי המשפטי הנכון אתם יכולים להגיע אף להפחתה של החוב באמצעות בניית קו הגנה יציב ואמין.

איך התהליך המשפטי של פשיטת רגל מתחיל?

התהליך המשפטי במקרה של פשיטת רגל הוא בעיקרו תהליך בירוקרטי מול הכונס הרשמי כשמטרתו להביא אתכם להחזרת החוב במהירות האפשרית. משרד עו”ד פשיטות רגל של עורך דין ד”ר אייל כהן מלווה לקוחות מכל הארץ הנמצאים במצב המשפטי שלכם והוא מסייע להם לבטל מגבלות והגבלות בכדי לצאת לדרך כלכלית חדשה. התהליך המשפטי עם משרד עו”ד פשיטות רגל יהיה עבורכם קל יותר ומסודר והוא מהווה את הבסיס שלכם להגיע ליעד הפחתת החוב והחזרתו לנושים.

מהו האינטרס הציבורי במקרה של פשיטת רגל?

האינטרס הציבורי בא לידי ביטוי אצל הכונס הרשמי של משרד המשפטים האחראי על התהליך שלכם. הנושים יבקשו למצות את התהליך עד תום ולהגיע לכל הכספים והנכסים העומדים לרשותכם. התפקיד של עורך דין לפשיטות רגל ד”ר אייל כהן הוא להביא אתכם לתהליך כאשר אתם כבר לאחר הפחתה ראשונית של סכום החוב ובדרך לפריסת החוב לשנים הבאות. עורך דין לפשיטות רגל מייצג את הצד שלכם לאורך כל התהליך המשפטי ומביא אתו את הצרכים הכלכליים שלכם על מנת לסיים את חדלות הפירעון שלכם כמה שיותר מהר. עו”ד לפשיטות רגל ד”ר אייל כהן,  מציע לכם שירות אישי ומקצועי מהטובים ביותר המביא איתו כלים ושיטות מתקדמות להסדרי חוב. אם אתם זקוקים לעו”ד לפשיטות רגל, עורך דין ד”ר אייל כהן הוא הכתובת שלכם.

משרד עורך דין פשיטות רגל – ד”ר אייל כהן

לקביעת פגישה עם משרד עורך דין פשיטות רגל של עורך דין ד”ר אייל כהן, מלאו את הפרטים שלכם בטופס רישום הפרטים ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת!

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

תחומי התמחות נוספים מאת עו"ד אייל כהן

חוות דעת לבית משפט
הגשת חוות דעת לבית משפט היא כלי שבאמצעותו צדדים להליך משפטי מבקשים להוכיח טענה שהבירור שלה דורש מומחיות
תביעות נגד בנקים
בניגוד לענפי משפט אחרים, ענף הבנקאות דורש ידע משפטי מקיף כמעט בכל ענפי המשפט על מנת להגן על
פשיטת רגל ונושים
פשיטת רגל היא מצב משפטי בו אדם או חברה נפרדים מנכסיהם וחדלים מלהיות בעליהם וזאת בשל אי יכולתיהם
כשרות משפטית ואפוטרופוסות
על-פי חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, כל אדם כשר לזכויות ולחובות מרגע לידתו ועד מותו. החוק קובע אלו אוכלוסיות
ח-ן מוגבל / הסדר חוב לבנק
נגיף הקורונה הביא עימו אתגרים ובעיות כלכליות רבות – חובות, שיקים חוזרים, חשש לחדלות פירעון ופשיטת רגל. אך
הוצל”פ וכינוס נכסים
מטרתה של מערכת ההוצאה לפועל היא לממש את זכויות בעל הדין שהוקנו לו על-פי פסק דין, המחאות, שטרי
דף הבית