עורך דין חובות לבנקים


כל מה שצריך לדעת על עורך דין חובות לבנקים

עורך דין חובות לבנקים מתמחה, הן בהליכי חדלות פירעון והן ביצירת הסדרי פשרה מול הבנקים כשלב מקדים. הסדר חוב הכולל, תספורת ופריסת תשלומים חדשה, יכול להתבצע במטרה, להימנע מפשיטת רגל מלאה של החייב ומחיקת חובות כוללת. אם כן כאשר אדם נמצא בסחרור כלכלי ואין ביכולותיו הכלכליות, לשלם את תשלומי החובות שלו, ללא יצירת חובות נוספים, הוא צריך להחליט, בין פשיטת רגל להסדר חובות מול הלווים.

מחיקת חובות חלקית

בהתאם למצב הכלכלי האובייקטיבי ולרמת ההכנסה הפנויה, לאחר מימוש כלל הנכסים שבבעלות החייב, יש לבחון את היכולות המעשית להחזיר את החובות ללווים השונים. עורך דין חובות לבנקים יכול להציע לנסות, להסדיר בעזרת הסכם פשרה, מחיקת חובות חלקית והחזרים מופחתים, על שאר החובות או לפנות להליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי, על כל המשתמע מכך. חשוב להבין שבפשיטת רגל החובות נמחקים, רק בסוף התהליך ורק במידה והחייב עמד בהחזרים שהתחייב אליהם. רק לאחר קבלת ההפטר, הוא יכול לצאת לעתיד כלכלי חדש, כשהוא נקי מחובות, עיקולים והגבלות.

יכולת למימוש החוב

כאשר אדם נמצא בהסתבכות כלכלית ועל סף פשיטת רגל, גם לבנק יש לפעמים אינטרס להסכים למחיקה חלקית של החובות, במסגרת הסדר חוב מול הבנק בהסכמת הצדדים. הסדר חוב מול הבנק יאפשר לבנק לקבל באופן חלקי את החוב, במקום להפסיד את כולו, במידה והחייב יוכרז כפושט רגל. במקרים רבים מידת ההסכמה למשא ומתן על הסדר חוב עם הבנק תלויה, בערבויות שניתנו לבנק במועד ההלוואה וביכולת של הבנק לממש את החוב באמצעות תביעת הערבים.

עורך דין חובות לבנקים בעל ניסיון

במידה ומדובר לדוגמא, בהלוואת משכנתא, אליה ממושכן נכס ספציפי, אזי שהבנק יעדיף לממש את המשכון על הנכס ולא יסכים לגיבוש, הסדר חוב עם הבנק שמציע, עורך דין חובות לבנקים במשא ומתן. עם זאת לחובות שלא ניתנו ערבויות, באמצעות נכסים או ערבים אישיים, במידה והבנק יסבור שהסיכויים להחזרת כלל החוב של הלקוח, הינם נמוכים והאיום שמציג עו”ד לענייני הסדר חוב בפשיטת רגל אייל כהן, הינו אמתי, הוא יעדיף כבר, למחוק חלק מהחוב האבוד ולהגיע להסכם פשרה. עו”ד לענייני הסדר חוב אייל כהן מנוסה ומתמחה בהליכים אלו וישמח לייצג אתכם, מול הכוח של הבנק, לשם שיקום משפחתי ופתיחת דף חדש מבחינה כלכלית.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת!

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

תחומי התמחות נוספים מאת עו"ד אייל כהן

חוות דעת לבית משפט
הגשת חוות דעת לבית משפט היא כלי שבאמצעותו צדדים להליך משפטי מבקשים להוכיח טענה שהבירור שלה דורש מומחיות
תביעות נגד בנקים
בניגוד לענפי משפט אחרים, ענף הבנקאות דורש ידע משפטי מקיף כמעט בכל ענפי המשפט על מנת להגן על
פשיטת רגל ונושים
פשיטת רגל היא מצב משפטי בו אדם או חברה נפרדים מנכסיהם וחדלים מלהיות בעליהם וזאת בשל אי יכולתיהם
כשרות משפטית ואפוטרופוסות
על-פי חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, כל אדם כשר לזכויות ולחובות מרגע לידתו ועד מותו. החוק קובע אלו אוכלוסיות
ח-ן מוגבל / הסדר חוב לבנק
נגיף הקורונה הביא עימו אתגרים ובעיות כלכליות רבות – חובות, שיקים חוזרים, חשש לחדלות פירעון ופשיטת רגל. אך
הוצל”פ וכינוס נכסים
מטרתה של מערכת ההוצאה לפועל היא לממש את זכויות בעל הדין שהוקנו לו על-פי פסק דין, המחאות, שטרי
דף הבית