עורך דין לחדלות פרעון


מחפשים עורך דין לחדלות פירעון? הגעתם בדיוק למקום הנכון!

חדלות פירעון ושיקום כלכלי זהו השם העדכני לפשיטת רגל ולמעשה מהווה שינוי תקדימי בתפיסה של רשויות המדינה בישראל לטיפול בבעלי חוב. המטרה של המדינה היא להביא לכך שבעלי החוב יגיעו להתנהלות כלכלית מאוזנת וללא חובות תוך 4 וחצי שנים. גם אם זה נראה לכם בלתי אפשרי מבחינת החוב שלכם, כדאי שתדעו שעם הייעוץ המשפטי הנכון, תוכלו להגיע להסדרי החוב המתאימים ביותר ליכולות הכלכליות שלכם. עורך דין ד”ר אייל כהן מעניק ליווי משפטי ברמה הגבוהה ביותר לכל בעל חוב באשר הם בתהליך הבירוקרטי מול הרשויות בתהליך הסדר החוב לשנים הבאות.

מה החוק החדש לחדלות פירעון ושיקום כלכלי?

החוק המתייחס לחדלות פירעון ושיקום כלכלי כולל 381 סעיפים הנוגעים לבעלי חוב אשר אינם יכולים להחזיר את חובם לנושים, בין אם אלה אנשים פרטיים, בעלי עסקים או בנקים. חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי חוקק בשנת 2018 והוא מהווה בסיס לכל ההתנהלות המשפטית מול בעלי חוב. עורך דין ד”ר אייל כהן מכיר לעומק את חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי וידע איך לכוון אתכם בתהליך השיקום הכלכלי שלכם. באמצעות ליווי משפטי מקצועי, תוכלו להגיע להסדר חוב טוב יותר ואף לביטול חלק מהחוב במקרים מסויימים.

קביעת פגישה לייעוץ משפטי בתהליכי חדלות פירעון

על מנת שתוכלו לקדם את התהליך שלכם במקרה של חדלות פרעון ושיקום כלכלי, מומלץ לכם לקבוע פגישה כבר עכשיו עם עורך דין ד”ר אייל כהן ולהכין את כל המסמכים הרלוונטיים לתהליך ההבראה הכלכלית שלכם מול הנושים. משרד עו”ד חדלות פרעון של ד”ר אייל כהן נחשב למקצועי ביותר בתחום ומביא איתו שיטות עבודה מתקדמות ביותר. הליווי המשפטי של משרד עו”ד חדלות פירעון יעניק לכם את הידע והכלים להתמודדות טובה ביותר בתור בעלי חוב בכל סדר גודל. באמצעות הליווי המשפטי של עורך דין ד”ר אייל כהן, תוכלו לקבל סיוע בכל הנוגע לחוק חדלות פירעון דירת מגורים במידה ויש לכם נכס רשום על שמכם. חוק חדלות פירעון דירת מגורים על פי הנוסח של 2018 מהווה הגנה על מכירתה של דירת מגורים בהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

עורך דין לחדלות פירעון עו”ד ד”ר אייל כהן

לקביעת פגישה עם עורך דין לחדלות פירעון ד”ר אייל כהן, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע כאן באתר ותקבלו את הסיוע המשפטי הטוב ביותר.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת!

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

תחומי התמחות נוספים מאת עו"ד אייל כהן

חוות דעת לבית משפט
הגשת חוות דעת לבית משפט היא כלי שבאמצעותו צדדים להליך משפטי מבקשים להוכיח טענה שהבירור שלה דורש מומחיות
תביעות נגד בנקים
בניגוד לענפי משפט אחרים, ענף הבנקאות דורש ידע משפטי מקיף כמעט בכל ענפי המשפט על מנת להגן על
פשיטת רגל ונושים
פשיטת רגל היא מצב משפטי בו אדם או חברה נפרדים מנכסיהם וחדלים מלהיות בעליהם וזאת בשל אי יכולתיהם
כשרות משפטית ואפוטרופוסות
על-פי חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, כל אדם כשר לזכויות ולחובות מרגע לידתו ועד מותו. החוק קובע אלו אוכלוסיות
ח-ן מוגבל / הסדר חוב לבנק
נגיף הקורונה הביא עימו אתגרים ובעיות כלכליות רבות – חובות, שיקים חוזרים, חשש לחדלות פירעון ופשיטת רגל. אך
הוצל”פ וכינוס נכסים
מטרתה של מערכת ההוצאה לפועל היא לממש את זכויות בעל הדין שהוקנו לו על-פי פסק דין, המחאות, שטרי
דף הבית