מחיקת חובות לבנקים


חייבים כספים לבנק שלכם? מעוניינים בליווי משפטי?

אם אתם בעלי עסק או אנשים פרטיים המחזיקים בחוב מול הבנק שלכם, כדאי לכם לטפל בחוב ולא להזניח אותו. במצבים של חובות גדולים, אתם יכולים למצוא את עצמכם עם חשבון בנק מוגבל וקשיים רבים בהתנהלות הכלכלית היום יומית שלכם. מחיקת חובות לבנקים יכולה להתבצע ב-3 מקרים עיקריים אשר קבועים בחוק וחשוב לקבל ייעוץ משפטי מקצועי עבור כל אחד מהמקרים. המקרה הראשון הוא טעות אנוש או טעות מחשב של הבנק. הטעות יכולה לנבוע משינויים מערכתיים, פעולות שביצעתם בחשבון ולא אושרו ומכל סיבה טכנית או אנושית אחרת. המקרה השני הוא מצב בו ניתן לקבל הפטר חוב באופן מלא. חשוב לדעת באיזה שלב נמצא החוב שלכם. במידה והוא עדיין בידי מנהל הסניף ולא מנהל המרחב, הסיכויים שלכם לסגור את עניין החוב גדולים יותר. המקרה השלישי מתייחס להסדר חוב, עם תשלום בריבית מופחתת המאפשר לכם לשלם לבנק ולהיפטר מהחוב.

מחיקת חוב לבנק והסדר חובות מסודר

מחיקת חוב לבנק באמצעות הסדר חוב הוא הנפוץ ביותר, עם זאת הבנקים לא מקלים על הלקוחות שלהם בהסדרי החוב ולעיתים רבות לא מאפשרים להם להגיע להסדר ריאלי מבחינת הלקוח. ליווי משפטי של משרד עורכי דין המתמחה בתחום הפיננסי, יכול לסייע לכם להגיע להסדר החוב הטוב ביותר מבחינתכם, הלוקח בשיקול את היכולת הכלכלית שלכם לשלם את החוב בתשלומים לתקופה מוגדרת מראש. יכולת לנהל משא ומתן מול הבנקים הוא קריטי למקרה שלכם ובזכות משא ומתן יעיל וריאלי, ניתן להגיע להסדר החוב הטוב ביותר במצב שלכם ולצאת לדרך חדשה, טובה ובריאה יותר מבחינה כלכלית עבורכם.


ליווי משפטי מקצועי לטיפול בחוב לבנק

רוב האוכלוסייה בישראל חסרת כלים מקצועיים להתמודדות מול חובות בבנקים ובעיקר כאשר מדובר על חובות גדולים. ישנה חוסר וודאות רבה בנוגע להתנהלות הבנק וליכולת של הבנק לטפל במקרה שלכם. חוב לבנק המגיע לסכומים גדולים של מאות אלפי שקלים ויותר, מומלץ לטפל בו במהירות ולקבל ליווי משפטי לאורך כל התהליך. ככל שהחוב גדול יותר, כך הפתרונות יהיו מורכבים וידרשו במקרים מסוימים גם פנייה לערכאות משפטיות והמתנה לפסק דין של בית משפט. בתי המשפט מספקים מענה לבעלי החוב עד גבול מסוים, במטרה שיוכל לטפל בחוב בצורה מסודרת. עם זאת, עורכי הדין של הבנק ידרשו את מלוא הכסף ולא יוותרו על האינטרס שלהם במידה והצטברו ריביות לאורך כל התקופה בה אתם נמצאים בחובות לבנק.

יתרונות בטיפול מהיר בחובות לבנק

טיפול מהיר בנושא חובות לבנק, מראה קודם כל לבית המשפט כי אתם רציניים בנוגע לפתרון הבעיה שלכם מול הבנק. במידה והמקרה שלכם הגיע לערכאות משפטיות, חשוב שיהיה לכם ייצוג משפטי הולם ומקצועי לכל הדיונים הבאים בבית המשפט. משרד עורך דין מנוסה ומקצועי המתמחה בניהול תיקים משפטיים של נפגעי המערכת הבנקאית, יכול לסייע לכם לבנות קו הגנה מוצק ויציב אשר ילווה אתכם לאורך כל התהליך מול הבנק ובדיונים בבית המשפט.

מחיקת חובות לבנקים דרך משרד עו”ד מקצועי

לתחילת תהליך יעיל ומומקד למחיקת חובות לבנקים, צרו קשר עם משרד עורכי דין של ד”ר אייל כהן המתמחה בטיפול בחובות לבנקים של אנשים פרטיים ובעלי עסקים במטרה להגיע לביטול החוב במקרה האידיאלי או להסדר חוב עם תנאים נוחים אשר יכולים להחזיר לעצמכם שליטה כלכלית בחיים שלכם. התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר וקבעו פגישה עם צוות המשרד של אייל כהן כבר לימים הקרובים.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת!

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

תחומי התמחות נוספים מאת עו"ד אייל כהן

חוות דעת לבית משפט
הגשת חוות דעת לבית משפט היא כלי שבאמצעותו צדדים להליך משפטי מבקשים להוכיח טענה שהבירור שלה דורש מומחיות
תביעות נגד בנקים
בניגוד לענפי משפט אחרים, ענף הבנקאות דורש ידע משפטי מקיף כמעט בכל ענפי המשפט על מנת להגן על
פשיטת רגל ונושים
פשיטת רגל היא מצב משפטי בו אדם או חברה נפרדים מנכסיהם וחדלים מלהיות בעליהם וזאת בשל אי יכולתיהם
כשרות משפטית ואפוטרופוסות
על-פי חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, כל אדם כשר לזכויות ולחובות מרגע לידתו ועד מותו. החוק קובע אלו אוכלוסיות
ח-ן מוגבל / הסדר חוב לבנק
נגיף הקורונה הביא עימו אתגרים ובעיות כלכליות רבות – חובות, שיקים חוזרים, חשש לחדלות פירעון ופשיטת רגל. אך
הוצל”פ וכינוס נכסים
מטרתה של מערכת ההוצאה לפועל היא לממש את זכויות בעל הדין שהוקנו לו על-פי פסק דין, המחאות, שטרי
דף הבית