משרד עו”ד פינוי סרבנים


הדיירים שלכם מסרבים להתפנות מהדירה? יש לנו פתרון!

דיירים שוכרים המסרבים לפנות את דירה מושכרת הפכו למכת מדינה של ממש וישנם תקדימים משפטיים רבים הנוגעים לנושא זה. אם יש לכם דיירים שוכרים בנכס שלכם המסרבים להתפנות לאחר סיום חוזה, או אינם משלמים את החשבונות של הדירה והשכירות, חשוב שתדעו כי תהליך פינוי של דייר סרבן אינו תהליך פשוט וברוב המקרים מומלץ לפנות למשרד עו”ד פינוי סרבנים המתמחה בתחום ויכול לסייע לכם משפטית בהליך התביעה בבית המשפט. ישנה חשיבות רבה לטיפול משפטי מהיר במקרה שלכם על מנת למנוע נזק כלכלי ואפשרות להשכרת הנכס לדיירים חדשים.

משרד עורך דין פינוי סרבנים

חוזה שכירות אינו יכול להגן עליכם מפני אי תשלום חשבונות או אי תשלום דמי שכירות של דייר ובמקרים הללו הדבר הנכון ביותר הוא להגיש תביעה כנגד הדייר הגר בנכס שלכם. משרד עורך דין פינוי סרבנים יכול לסייע לכם בייצוג בבית המשפט ובניסוח כתב התביעה כנגד הדייר הסרבן. דבר ראשון שיש לעשות מבחינתכם הוא לאסוף את כל החומר והמסמכים הרלוונטיים לתביעה, כגון חובות רשומים בארנונה, ועד בית, חשמל ומים ואיסוף כל התכתבות עם הדיירים שלכם הנוגעים לנושא תשלומי החשבונות או תשלומי השכירות. במידה והדייר שילם לכם שכירות באמצעות שקים והשקים חזרו, יש לשמור את התיעוד מחשבון הבנק שלכם ולהוסיף אותו לכתב התביעה. את ניסוח כתב התביעה יבצע עבורכם עורך דין מקצועי ויגיש אותו לבית המשפט.

האם אפשר לפנות דייר לבד?

במקרה של דייר סרבן או דייר שאינו משלם, גם אם הצדק לצידכם לאורך כל הדרך אין אתם יכולים לפנות את הדייר שלכם באופן עצמאי. גם החלפת מנעולים במקרה זה היא בעייתית ויכולה לשים אתכם להוביל לחקירה שלכם בתחנת משטרה. המטרה שלכם היא להשיג צו פינוי מבית המשפט מהר ככל הניתן ואותו להגיש לתחנת המשטרה הקרובה לביתכם. עורך הדין יסייע לכם להשיג את צו הפינוי מהר ככל הניתן על מנת לקדם את התהליך מול תחנת המשטרה.

פנייה למשרד עו”ד פינוי סרבנים

ליצירת קשר עם משרד עו”ד פינוי סרבנים על מנת לטפל באופן משפטי בדיירים סרבנים או דיירים שאינם משלמים, צרו קשר עם משרד עורך דין ד”ר אייל כהן הפועל בתחום זה כבר למעלה מעשור ברציפות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת!

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

תחומי התמחות נוספים מאת עו"ד אייל כהן

חוות דעת לבית משפט
הגשת חוות דעת לבית משפט היא כלי שבאמצעותו צדדים להליך משפטי מבקשים להוכיח טענה שהבירור שלה דורש מומחיות
תביעות נגד בנקים
בניגוד לענפי משפט אחרים, ענף הבנקאות דורש ידע משפטי מקיף כמעט בכל ענפי המשפט על מנת להגן על
פשיטת רגל ונושים
פשיטת רגל היא מצב משפטי בו אדם או חברה נפרדים מנכסיהם וחדלים מלהיות בעליהם וזאת בשל אי יכולתיהם
כשרות משפטית ואפוטרופוסות
על-פי חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, כל אדם כשר לזכויות ולחובות מרגע לידתו ועד מותו. החוק קובע אלו אוכלוסיות
ח-ן מוגבל / הסדר חוב לבנק
נגיף הקורונה הביא עימו אתגרים ובעיות כלכליות רבות – חובות, שיקים חוזרים, חשש לחדלות פירעון ופשיטת רגל. אך
הוצל”פ וכינוס נכסים
מטרתה של מערכת ההוצאה לפועל היא לממש את זכויות בעל הדין שהוקנו לו על-פי פסק דין, המחאות, שטרי
דף הבית