עורך דין רשלנות רפואית


נפגעתם בתהליך רפואי מרשלנות וחוסר מקצועיות של הצוות הרפואי?

אם אתם חוששים שהפגיעה בתהליך הרפואי שלכם נובעת מחוסר מקצועיות או רשלנות של הצוות הרפואי, כדאי שתבדקו את האופציה להגיש תביעה עם עורך דין רשלנות רפואית. אנחנו במשרד עורכי דין ד”ר אייל כהן מציעים לכם ליווי משפטי ברמה הגבוהה ביותר עם צוות עורכי דין מהטובים בישראל בתחום התביעות כנגד בתי חולים, מרפאות פרטיות, קופות חולים, רופאים, פרמדקים ואחריות. חשוב שתכירו את הזכויות שלכם ואת האפשרויות שלכם מבחינת הגשת תביעה ודרישה לפיצויים.

בדיקת המקרה שלכם לפני הגשת התביעה

על מנת שתוכלו לוודא כי יש היתכנות להגשת תביעה רשלנות רפואית, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו במשרד. אנחנו במשרד עורכי דין ד”ר אייל כהן יכולים לסייע לכם בהגשת תביעה רשלנות רפואית ולוודא כי המקרה שלכם יכול להתאים לסוג כזה של תביעה. חשוב לדעת כי לא בכל הגשת כתב תביעה, בית המשפט מאשר לקבל את התביעה ואת פתיחת התיק לדיונים בבית המשפט. אם כן, מומלץ שיהיה לכם ליווי וייעוץ משפטי לפני שאתם מגישים תביעה כנגד צוות רפואי, בית חולים, רופא פרטי או כל איש מקצועי מהתחום הרפואי אשר פגע בטיפול שלכם.

פגיעה בריאותית עקב רשלנות של קרדיולוג

תחום הקרדיולוגיה הוא רחב מאוד אך עם זאת ישנו מספיק מידע וציוד מתקדם לטיפול בבעיות לבביות שונות. אם נפגעתם בתהליך רפואי קרדיולוגי ואתם מעוניינים להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית במחלות לב, אנחנו במשרד עורכי דין ד”ר אייל כהן הכתובת שלכם. רשלנות רפואית במחלות לב הינה נפוצה מאוד ולא תמיד הנפגעים יכולים להבין האם הצוות הרפואי אכן אשם בפגיעה הבריאותית שלהם. הצוות שלנו במשרד מביא איתו ניסיון וידע רב של מעל לעשור ברציפות בתחום והוא ידע לכוון אתכם בתהליך הגשת התביעה. צוות עורכי הדין שלנו מטפל במקרים של רשלנות רפואית בניתוח לב פתוח ובמקרים של שימוש בציוד לא תואם לתהליך הטיפולי. המטרה בתביעה בגין רשלנות רפואית בניתוח לב פתוח או בכל מקרה קרדיולוגי אחר, היא להביא לכך שאתם תקבלו את הפיצוי המקסימלי המגיע לכם על מנת שתוכלו להשתקם טוב יותר ולקבל עזרה טיפולית או רפואית בשנים הבאות.

קביעת פגישה עם עורך דין רשלנות רפואית

לתיאום פגישה עם עורך דין רשלנות רפואית מקצועי, התקשרו אלינו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר, או שלחו אלינו הודעה לכתובת המייל המופיע בדף. צוות עורכי הדין שלנו במשרד עורכי דין ד”ר אייל כהן, ישמח להעניק לכם את הליווי המשפטי הטוב ביותר עבורכם.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת!

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

תחומי התמחות נוספים מאת עו"ד אייל כהן

חוות דעת לבית משפט
הגשת חוות דעת לבית משפט היא כלי שבאמצעותו צדדים להליך משפטי מבקשים להוכיח טענה שהבירור שלה דורש מומחיות
תביעות נגד בנקים
בניגוד לענפי משפט אחרים, ענף הבנקאות דורש ידע משפטי מקיף כמעט בכל ענפי המשפט על מנת להגן על
פשיטת רגל ונושים
פשיטת רגל היא מצב משפטי בו אדם או חברה נפרדים מנכסיהם וחדלים מלהיות בעליהם וזאת בשל אי יכולתיהם
כשרות משפטית ואפוטרופוסות
על-פי חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, כל אדם כשר לזכויות ולחובות מרגע לידתו ועד מותו. החוק קובע אלו אוכלוסיות
ח-ן מוגבל / הסדר חוב לבנק
נגיף הקורונה הביא עימו אתגרים ובעיות כלכליות רבות – חובות, שיקים חוזרים, חשש לחדלות פירעון ופשיטת רגל. אך
הוצל”פ וכינוס נכסים
מטרתה של מערכת ההוצאה לפועל היא לממש את זכויות בעל הדין שהוקנו לו על-פי פסק דין, המחאות, שטרי
דף הבית