רשלנות רפואית בתחום הקרדיולוגיה


עברתם ניתוח או טיפול רפואי הקשור ללב? חושבים שהייתה רשלנות רפואית?

רשלנות רפואית בתחום הקרדיולוגיה הינה דבר נפוץ בישראל ובעולם מכיוון שאחד מגורמי המוות המובילים בעולם כיום קשור לתחום הקרדיולוגיה כאשר מספר הניתוחים והטיפולים הקשורים ללב גדול גם כן. רשלנות של רופא או עובדי מרפאה או בית חולים, יכולה להתרחש ממספר סיבות כגון חוסר ידע, פזיזות, חוסר ניסיון וציוד שאינו מתאים לטיפול הנדרש. אנחנו במשרד עורכי דין ד”ר אייל כהן מנהלים מאות תיקים משפטיים בכל שנה העוסקים בתחום הרשלנות הרפואית כאשר חלק גדול מהתיקים עוסקים בתחום הקרדיולוגיה. 

מתי אפשר לתבוע במקרים של רשלנות

רשלנות רפואית קרדיולוגית אינה חייבת להגיע דווקא מרופאים מומחים בתחום הלבבי (קרדיולוגי) מכיוון שבדיקת האבחון הראשוניות במקרים רבים מתבצעים על ידי רופאי משפחה או אחיות. בדיקות א.ק.ג או בדיקת אנזימים בדם אילו בדיקות שניתן לבצע כמעט בכל מרפאה ובכל חדר אחיות ולכן כאשר האבחון מבוצע בצורה רשלנית, ניתן לחפש עילה לתביעה על רשלנות רפואית קרדיולוגית. אנחנו במשרד עורכי דין ד”ר אייל כהן מביאים איתנו ניסיון של מעל ל-15 שנה בתחום ואנחנו יכולים לסייע לכם להבין את היתכנות התביעה במקרה שלכם לאחר בדיקת כל המסמכים והעדויות הקשורות למקרה.

ניסוח כתב תביעה עם עורך דין מומחה

במידה ויש עילה לתביעה על רשלנות רפואית בקרדיולוגיה, מגיע השלב של ניסוח כתב התביעה. ניסוח כתב התביעה הינו שלב חשוב ביותר ובו אנחנו במשרד עורכי דין ד”ר אייל כהן מנסחים עבורכם את המסמך אשר יהווה בסיס לדיונים הבאים בבית המשפט. ניסוח כתב התביעה מתבצע על ידי צוות עורכי הדין המקצועי שלנו ואת כתב התביעה אנחנו נגיש עבורכם לבית המשפט. תיקים משפטיים של רשלנות רפואית בקרדיולוגיה, בדומה לתיקים משפטיים אחרים, דורשים המתנה עד לאישור כתב התביעה שלכם ולקביעת הדיון בבית המשפט. בתקופת ההמתנה לדיון בבית המשפט, הצד הנתבע ידרש להציג כתב הגנה ולבסס כתב הגנה מולכם. הצוות שלנו יכין אתכם לדיונים בבית המשפט עם טיעונים חותכים ויציבים להתמודד עם קו ההגנה של הצד הנתבע.

קביעת פגישה לתחילת תהליך התביעה

החלטתם להגיש תביעה רשלנות רפואית קרדיולוגיה? רוצים לקבל ליווי משפטי לתהליך? אנחנו במשרד עורכי דין ד”ר אייל כהן מזמינים אתכם לתאם איתנו פגישה במשרד שלנו הממוקם במגדל שלום בתל אביב, או בבית שלכם. תביעה רשלנות רפואית קרדיולוגיה הינה תביעה מורכבת ברוב המקרים הדורשת איסוף מסמכים רבים ועדויות ממספר אנשים. אנחנו נעשה זאת בשבילכם על מנת למקסמם את התביעה ואת הפיצוי המגיע לכם.

ליווי משפטי לרשלנות רפואית בתחום הקרדיולוגיה

לקבלת ייעוץ וליווי משפטי במקרה של רשלנות רפואית בתחום הקרדיולוגיה, מלאו את טופס רישום הפרטים באתר או התקשרו אלינו למספר הטלפון המופיע בראש הדף ואנחנו נספק לכם את הליווי המשפטי הטוב ביותר למקרה שלכם.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת!

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

תחומי התמחות נוספים מאת עו"ד אייל כהן

חוות דעת לבית משפט
הגשת חוות דעת לבית משפט היא כלי שבאמצעותו צדדים להליך משפטי מבקשים להוכיח טענה שהבירור שלה דורש מומחיות
תביעות נגד בנקים
בניגוד לענפי משפט אחרים, ענף הבנקאות דורש ידע משפטי מקיף כמעט בכל ענפי המשפט על מנת להגן על
פשיטת רגל ונושים
פשיטת רגל היא מצב משפטי בו אדם או חברה נפרדים מנכסיהם וחדלים מלהיות בעליהם וזאת בשל אי יכולתיהם
כשרות משפטית ואפוטרופוסות
על-פי חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, כל אדם כשר לזכויות ולחובות מרגע לידתו ועד מותו. החוק קובע אלו אוכלוסיות
ח-ן מוגבל / הסדר חוב לבנק
נגיף הקורונה הביא עימו אתגרים ובעיות כלכליות רבות – חובות, שיקים חוזרים, חשש לחדלות פירעון ופשיטת רגל. אך
הוצל”פ וכינוס נכסים
מטרתה של מערכת ההוצאה לפועל היא לממש את זכויות בעל הדין שהוקנו לו על-פי פסק דין, המחאות, שטרי
דף הבית